Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

Στη Ζώνη του Λυκόφωτος

`

Πιστεύετε στο μεταμοντέρνο; Νομίζετε κι εσείς ότι η πολιτική έχει τελειώσει μαζί με τις μεγάλες αφηγήσεις της ιστορίας και την αναζήτηση της αντικειμενικότητας; Υποστηρίζετε ότι οι συλλογικότητες έχουν χρεοκοπήσει και θα πρέπει να αφοσιωθούμε στη μελέτη και την οικοδόμηση της υποκειμενικότητάς μας ο καθένας; Ε, τότε καλώς ήλθατε στο ελληνικό σχολείο.
Όχι, όχι, μην ξεθαρρέψετε και βιαστείτε να πείτε ότι οι Έλληνες δάσκαλοι ξαφνικά απέκτησαν θεωρητική σκευή και αφού στοχάστηκαν και ξαναστοχάστηκαν αποφάσισαν ότι η παραδοσιακή σκέψη δεν τους ταιριάζει και άντε για άλλα λιμάνια. Απλώς είναι τέκνα του καιρού τους και μάλιστα τέκνα υπάκουα και σεβαστικά. Κι αν δεν είναι έτσι πολύ θα ήθελα το post αυτό να γεμίσει γαμοσταυρίδια από συναδέλφους που δεν αναγνωρίζουν τους εαυτούς τους στα παρακάτω:

Ο δεκάλογος του δασκάλου/ας

1.Τρεις λόγοι για να είμαι δάσκαλος: Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος
2. Είμαι λειτουργός ( δουλεύω δηλαδή για την ψυχή της μάνας μου): Μη με λες επαγγελματία, με προσβάλλεις.
3. Η διδασκαλία δεν είναι πολιτική πράξη: Τι σχέση έχει ο φάντης με το ρετσινόλαδο;
4. Το τελευταίο βιβλίο που διάβασα: Το βιβλιάριο Υγείας υπαλλήλου.
5. Ζω : Μετά τη λήξη του ωραρίου μου.
6. Ο Διευθυντής: Η κεφαλή του σχολείου.
7. Ο Σύλλογος Διδασκόντων : Τ΄αρχίδια του σχολείου.
8. Η τοπική κοινωνία: Μακριά και αγαπημένοι.
9. Ο συνδικαλισμός : Α, δε με καλύπτει. Εξάλλου οι συνδικαλιστές όλοι ίδιοι είναι.
10. Το άθλημά μου: Η οσφυοκαμψία.

Για όλους εμάς συνάδελφοι, και της αφεντιάς μου συμπεριλαμβανομένης, που θα πάμε εκδρομή το σχολειό αύριο, μέρα ορισμένη για τη συνέλευση του συλλόγου των δασκάλων της περιοχής. Το θέμα της είναι η διαμόρφωση πλαισίου διεκδικήσεων. Πώς είπατε;

10 σχόλια:

Nomad είπε...

:)

Καλή εκδρομή κυρία μου.
Δεν θα τους πείσετε αν δεν πατε. Εκεί που θα καθονται όμως ανύποπτοι, αρχίστε τους στις γρήγορες να μην ξέρουν από που να φύγουν.

sombraluz είπε...

Αγάπης αγώνας άγονος, αγαπητέ Νομάδα.

faraona είπε...

sobraluz

ειναι απογοητευτικο αλλα οχι αποθαρρυντικο...για οσους ξερουν να ελπιζουν.



σε φιλω

πουαντερι είπε...

Τωρα εγω αμα σου πω καλη εκδρομη? θα με βρισεις?!?!
Καλημερα μουτς,μουτς.

Roadartist είπε...

,,,καλα να περασετε αυριο.. :) χιχι

sombraluz είπε...

@ πουάν και road: Μένω υπόχρεη για το δούλεμα, κυρίες μου.

sombraluz είπε...

@ βασιλοκόρη: Δείξε πώς.

πουαντερι είπε...

Ελα μωρε....αμεσως να μας την πεις, εμεις μια ευχη δωσαμε, τι καναμε πια?
Αντε σε λιγες μερες τελειωνουμε!!!!!!
ΚΑΤΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ...
Εχουμε και του Αγιου Πνευματος.

Σοφία Αρμελινιού είπε...

Καλή μου Sobraluz, από τότε που ήμουν μικρή η μητέρα μου μου έλεγε να γίνω δασκάλα για να κάθομαι 3 μήνες...Δε θα σου γράψω πολλά, απλώς θα περιοριστώ σ' αυτό: εκτός από τα πολλά χαρακτηριστικά της, η δουλειά μας ἐχει το εξής μοναδικό και μαγικό χάρισμα: συνδιάζει χόμπι και εργασία. Ε ι λ ι κ ρ ι ν ά όλα όσα μου αρέσουν τα βρίσκω στη δουλειά μου μπροστά. Το διάβασμα, το ψάξιμο, όλα στη δουλειά μας...Βέβαια κι εμένα με τσιτώνουν όλα τα "κουλά" που συμβαίνουν διαρκώς, αλλά....αλλά...

Φιλούδια!

sombraluz είπε...

@ twinkle: Ε, άμα δε βάλουμε και λίγη αγάπη στη δουλειά, πάει... Θα σαλτάρουμε.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails