Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

Amarantine

`
Το project: VOGUE KNITTING, φθινόπωρο 2006, cabled cardigan (31). Norah Gaughan.
To νήμα: MIRAGE, ADRIAFIL (50% μαλλί, 50% ακρυλικό).
Το δείγμα: 20 π. επί 26 σ., 10 εκ. με βελόνες 4.5 (ακριβώς οι πρότυπες διαστάσεις)


The project: cable cardigan number 31, from VOGUE KNITTING, fall 2006
The yarn:MIRAGE by ADRIAFIL (50% wool, 50% acrylic)
The gauge: 20 st., 26 rows, 10 cm using 4.5 (European) needles
The substitution of the yarn: Exact


Thank you, Norah!

4 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Γεια χαρα μερες εχουμε να τα πουμε , εισαι καλα;
πολυ ωραιο το πλεκτο σου μου αρεσε και επισης μου αρεσε το μαλλι και το χρωμα, τελειο ειναι τι φυρμα ειναι το μαλλι;;

πουαντερι είπε...

Καλα ειμαι πολυ χαζη δεν ειχα δει οτι αναφερεις την μαρκα του νηματος,συγνωμη.

sombraluz είπε...

Πάντα βάζω την ακριβή περιγραφή του νήματος που χρησιμοποιώ.Κυρίως όταν πρόκειται για project από τα ξένα περιοδικά όπου η αντικατάσταση του νήματος με κάποιο από τη δική μας αγορά είναι ζωτική . πληροφορία.Χαίρομαι που σου άρεσε. Σιγά σιγά να κλείνουμε τα χειμωνιάτικα σχέδια. Η άνοιξη είναι πιο κοντά από ότι δείχνει ο καιρός.

πουαντερι είπε...

Μπα ακουσα οτι ερχεται και νεο κυμα κακοκαιριας αλλα οπως λες καλο ειναι να αρχισουμε κατι ανοιξιατικο.
Να δω εγω πως θα μαζεψω τα πλεκτα μου με το μπλοκ που εχω κολησει.
Και ειναι αρκετα θα ελεγα 3 τον αριθμο;;!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails